Tuesday, May 1, 2012

Testimoni Pengguna VCO Selama Sebulan & Agen Produk

Kali ini saya nak kongsikan testimoni dari salah seorang yang telah pun menjadi agen kami selepas mengamalkan VCO dan mendapat kebaikan dari penggunaan VCO ini.

**Credit juga kepada DC kami Eazy Catalyst kerana sudi membenarkan saya berkongsi testimoni ini dengan anda semua.**thanks juga to NUR INSYIRAH ISMAIL kerana sudi berkongsi pengalaman&testimoni anda dengan kami.
Anda juga mempunyai peluang yang sama seperti beliau untuk memiliki kulit yang cantik seperti yang diidamkan semua wanita. Sila baca bagi anda yang baru ingin mencubanya..

Hope anda Enjoy dan bertambah yakin dengan VCO..

SEBELUM                                                           SELEPAS
Masalah : Kulit Muka Berminyak dan Jerawat yang Teruk
Produk : VCO Softgel
Tempoh Penggunaan : Sebulan (1 botol) 


"BERIKUT MERUPAKAN TESTIMONI BELIAU"

Sebelum ni saya mempunyai masalah jerawat dan kulit berminyak yang terlalu teruk...

dah banyak produk sy cuba.,termasuk buat rawatan muka di salun..,tetapi tiada perubahan yang positif malah masalah di muka menjadi semakin teruk sampaikan saya terpaksa mendapatkan khidmat doktor di klinik..
Doktor syorkan saya untuk amalkan pengambilan Minyak Kelapa Dara kerana katanya ada kajian mengatakan Minyak Kelapa Dara memberi banyak kebaikan kepada kesihatan tubuh badan kita termasuk bagi mereka yang mempunyai masalah kulit seperti saya...

Saya dapat info tentang produk VCO (Minyak Kelapa Dara) SOFTGEL ini dari seorang kawan dan telah mencubanya. Alhamdulillah masalah jerawat saya makin lama makin bertambah baik.,masalah kulit berminyak pun dah berkurangan dan saya boleh keluar kemana sahaja tanpa ragu2...dan saya tidak perlu lagi untuk menempek bedak yang tebal kat muka ni bagi menutup jerawat yg sedia ada...

gambar ni bukti keberkesanan produk ni dan sy teramat lah berpuas hati dengan perubahan yg sangat-sangat ketara selepas SEBULAN mengamalkan VCO SOFTGEL.
Untuk pengetahuan umum saya dah pun menjadi agen bagi produk ni..jika ada yang berminat boleh PM saya bila-bila masa sahaja..
buy the way thanks to ez..u byk bantu i....;)


itulah kesudahan testimoni dari Nur Insyirah tadi.. anda bagaimana..langkah permulaan perlu untuk berubah..


bagi yang berminat untuk tempahan atau pertanyaan 
sila hubungi melalui :
email : norishsales@gmail.com / norishcatalyst@yahoo.com.my
hp: 013-4893263 / 0122874285
facebook : Norish Wartie 

0 comments:

Post a Comment

ORDER FORM / BORANG PESANAN

FULL NAME / NAMA PENUH
MAILING ADDRESS / ALAMAT KEDIAMAN (untuk penghantaran)
PHONE / HP NUMBER (For Postage Use)
PRODUCT / PRODUK CATALYST VCO (SOFTGEL)
CATALYST VCO (PUREOIL)
CATALYST COLLAGEN
CATALYST FIBRE DRINK
CATALYST MEN VITA
CATALYST FEMME VITA
CATALYST MINDSTAR
CATALYST HAIR TREATMENT
CATALYST HAIR REVITALIZER
CATALYST MEXOREA
PEMBELIAN PAKEJ
LAIN-LAIN PRODUK
QUATITY / JUMLAH 1 BOX / KOTAK
2 BOX / KOTAK
3 BOX / KOTAK
4 BOX / KOTAK
5 BOX / KOTAK
LAIN-LAIN
DETAIL (If applicable)(Sila jelaskan sekiranya product yang dipilih adalah pelbagai)
EMAIL ADDRESS :
PAYMENT METHOD Maybank2u
CIMB Click
ANY COMMENTS AND QUESTIONS

This contact form was created by Freedback.